.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2009/05/05

Vad som händer här ...

<- Det här är ett kasserat utkast till omslagsbild för Asbesthjärtan-fanzinet.

Nu håller jag på att förbereda boken för tryck. Vad som ännu måste göras:

- Omslag (jag kom faktiskt på nåt idag som jag inte förkastade genast)
- Rita en ny första sida till She's a Killing Machine
- Scanna in ett par av de första episoderna
- Digitaltexta några episoder
- Fixa lite korrekturfel i episoderna som redan är textade
- Göra klart en "frågor&svar"-text
- Välja ut bilder att ha som vinjetter eller i "frågor&svar"-avdelningen
- Layouta alltihop, skicka till korr, föra in korrektur, göra tryckfärdiga PDF-filer, skicka till tryckeriet.
Whee!

Horst tycker att boken ska vara i stort format, 21,5x29 eller 20x26. Jag hade ursprungligen tänkt mig 17x24, men jag får väl skylla mig själv när jag ritar i A3-format ... V`(oo)´V Fanzinen i A5-format är i alla fall alldeles för små egentligen.

Inga kommentarer: