.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2009/04/07

Asbesthjärtan: s. 39

Klicka på bilden för att läsa!

Här kan man lyssna på Little Wing.

Jag är inte säker på om de här två sista sidorna är helt relevanta för den här storyn egentligen, men jag tyckte att det kanske vore kul att se hur Leoparden gör när han driver in deras skulder. På Ting Yay funkar ju konventionella metoder, som hotfulla gorillor, men med hans syster krävs det helt andra talanger ...

Hur som helst, det här är



... även om min hjärna just nu spånar ihop massvis med bitterljuva seriesidor om hur Leoparden hälsar på Shu på sjukhuset och de äter choklad och frukt och läser serier tillsammans. Gaah.

Och det finns hur många uppslag som helst i den här serien till fler historier om Eva, så jag är lite ledsen för att jag kommer att rita annat ett tag framöver ... Men Drivgods har redan fått vänta alldeles för länge!

V`(oo)´V

3 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

JÄTTESTYGG RUMPA

Ainur Elmgren sa...

Men åh vad gulligt med Shu och Leoparden! <3 <3 <3

Tinet sa...

He he ...