.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2008/08/26

Asbesthjärtan: s. 14

WTF, hur kan det vara mer än en månad sen jag skissade den här sidan?! ;_;

Okej, ingen vågade gissa vad det är för låt Leoparden visslar, men här är alltså svaret.
När jag försökte komma på vad det skulle vara för låt hade jag bara en vag föreställning om något som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Så jag sökte runt på Last.fm och YouTube på måfå, efter nåt i stil med "schmexig blues sjungen av en man".
Men en dag insåg jag plötsligt att det ju för helvete var Jimi Hendrix jag tänkte på!!

2 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

Urrh... varför har jag inte kommenterat...


Jimi Hendrix, yay! Varför lyssnar jag inte mer på honom? Kanske för att "schmexig blues sjungen av en man" får mig att tänka på Blind Willie McTell. (Fast han låter egentligen inte så hott, han låter mer cool. Coolare än Robert Johnson.)

Tinet sa...

Jag har ju inte heller uppdaterat på jättelänge, så det är lugnt. ;_;

Blind Willie McTell <3