.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2008/06/10

Asbesthjärtan: s. 8

Klicka på bilden för att läsa.

Note so self: det här är sista gången jag lägger in en stor översiktsbild med nån jobbig interiör som sista ruta på sidan. Jag vägrade göra något annat innan jag hade tuschat klart den här sidan idag, så det gick ändå, på nåt sätt.

Barkyparen är baserad på en kille som jobbar i ett cafe här på andra sidan gatan. Han har redan stått modell för en varulv som eventuellt ska dyka upp i serien om Ebba, om jag nånsin fortsätter på den. Men till dess kan han ju ha lite biroller annanstans ...

2 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

Programledaren ser ju helt avslappnad och normal ut... eller kanske inte! Påminner mig om V for Vendetta.

Varulvar är gjorda av WIN.

Tinet sa...

Men han har ju en svettdroppe på kinden!

Heh, i "Even a Monkey Can Draw Manga" varnade de ju för att förlita sig för mycket på "manga notation" ... Det kanske jag gjorde här. Men jag ville inte att det skulle vara för uppenbart att han är lite nervös, eftersom han ändå är en proffsig programledare, så jag dämpade mig.