.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2007/11/18

Brevbärarblues: s. 23

Klicka på bilden för att läsa.

Det kanske beror på att jag håller på att bli gammal, men jag har börjat lyssna på ljudböcker medan jag tuschar. Jag läste någon gång för många år sedan att Eric Shanower brukar göra det. Han kanske behöver något annat att sysselsätta tankarna med medan han håller på med sina maniska skrafferingar.
Och det funkar rätt bra för mig också, även om "Under Milk Wood" var så fantastisk att den var lite distraherande (fast jag hade gärna velat att vissa manliga figurer skulle ha hottare röster, så som jag själv alltid har föreställt mig dem).

2 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

*anstränger sig för att formulera sig på svenska den här gången*

Jag antar att vi får veta det allt eftersom, men jag undrar lite vad Eva har för planer... Hon verkar lurig. Varför skulle hon annars vara så snäll mot stackars Ting Yay? Hon kan ju inte veta hur söt han är (när han är på jobbet t.ex.).

Tinet sa...

Nja, jag antar att hon mest bara vill ha hans pengar vid det här laget? Och så tycker hon nog att han är lite rolig.

Jättestyggt.

(Men jag kan ju inte låta dem vara jättegullegulliga redan nu, när hon var så elak mot honom fortfarande i Asfaltspeglar ...)